Klantgerichte organisatie

Klantgerichte organisatie

Ontdek hoe je meer succes kan hebben dankzij een meer klantgerichte kantoororganisatie
€ 90,75 TVAC

Membre de BZB-Fedafin: € 0,00

Employé CP341: € 0,00

Inscriptions clôturées à la date sélectionnée
Une question sur cette formation ? Contactez-nous.

Ongetwijfeld heb je door ervaring en je eigen inzichten een structuur bedacht in de dagelijkse organisatie van je kantoor. Je werkt daar al een tijdje in en je voelt je daar goed bij. Maar zijn er geen andere vormen om je klantgerichtheid te verhogen? In een wereld vol IT die verder op ons afkomt, is een sterke vertrouwensrelatie met je klanten onontbeerlijk. Tijdens deze sessie verneem je dat dit heel goed kan, ook in jouw organisatie.

Doelstelling

  • Je leert om de werking binnen je kantoor te laten evolueren met als doel om de klantenrelaties te versterken en daardoor je omzet onrechtstreeks te verhogen.
  • Je leert om je organisatie tegen het licht te houden en je kan zelf nagaan of je kantoor wel klantgericht denkt en werkt.

Ook al denk je dat het zo is, je verneemt tijdens deze sessie zeker nieuwe zaken en ideeën ter verbetering.

Doelgroep

  • Alle tussenpersonen uit de bank- en verzekeringswereld
  • Zowel de zaakvoerder als het personeel, die inspiratie willen in de ongekende mogelijkheden van een klantgerichte kantoororganisatie.

Lesinhoud

  • Wat houdt het begrip 'Businesskompas' precies in en hoe kan je het als leidraad hanteren?
  • Maken we maar beter strategische keuzes in 'klantschap' of toch niet?
  • Kunnen we ons ultieme doel van totaalklanten door een andere organisatie van ons kantoor dichter benaderen?
  • Wat betekent de 'verzekeringsmindmap' voor mijn kantoor en hoe kan ik dat praktisch gebruiken?
  • Vat op de levenskoop van totaalklanten: verzekeringskompas

Opmerkingen

  • Je krijgt het gratis boek "Succes met de zaak verzekerd" van Geert Dehouck (commercieel directeur bij D.A.S.-België).  Dit boek is een handige en inspirerende gids voor alle ondernemers die een succesvolle zaak willen leiden.  De auteur reikt je een onmisbaar kompas aan op basis van de belangrijkste zakelijke do's en don'ts.
  • Marc Engelen

    Marc Engelen

    Marc Engelen is Teammanager Vlaanderen Commerciële Dienst bij Rechtsbijstandverzekeraar D.A.S. Hij verzorgt sales- en producttrainingen voor zowel verzekeringsmakelaars en bankiers als voor D.A.S.-collega’s. Ook was hij jarenlang docent in Syntra-opleidingen en gastdocent in hogeschoolstudies “Verzekeringen / Financiën” en “Rechtspraktijk”. Marc is meer dan 25 jaar actief in sales en inspireerde tal van cursisten door op een gestructureerde manier zijn kennis en ervaringen te delen. Zijn motto : “Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do” – Goethe.

Le matériel pédagogique n'est disponible que pour les participants

Congrescentrum Ter Elst

Kattenbroek 1
2650 Edegem (Anvers)

Edfin est une initiative de BZB-Fedafin

Edfin asbl - Einestraat 21, 9700 Oudenaarde - BE0672.757.653 - info@edfin.be