- En présentiel
- Geert Dehouck
- Catégorie : Services bancaires et d'investissement
- Edfin
We willen allemaal loyale klanten en proberen daar alles voor te doen. Door het uitbouwen van de juiste strategie binnen je kantoor, lukt dat nog beter. Hoe je dat best aanpakt, kom je te weten tijdens deze uiteenzetting door Geert Dehouck, Commercieel & Marketing directeur D.A.S.-België, auteur van 7 boeken en meermaals bekroond met verschillende nominaties. In een kenmerkende, heldere en enthousiaste stijl deelt Geert Dehouck zijn ervaringen en kennis. Jij wordt er niet alleen beter van, maar ook je klanten, je medewerkers en je aandeelhouders!
Doelstelling
Tijdens deze uiteenzetting krijg je inzichten over een vernieuwende klantgerichte aanpak. Je leert hoe je een strategie uitvouwt die door het hele kantoor gedragen wordt, die zal leiden tot nog meer tevreden klanten die graag terugkeren.
Doelgroep
Alle zaakvoerders en zelfstandige bank- en verzekeringstussenpersonen die kennis willen maken met een vernieuwende kijk op klantgericht ondernemen om de loyauteit te verzekeren van je klanten.
Lesinhoud
- Wat betekent "de klant centraal" stellen concreet?
- Klantgerichtheid en loyale klanten
- Ondernemerschap op lange termijn gebaseerd op het businesskompas
- Hoe meerwaarden creëren die je onderscheiden van anderen?
- Wat zijn je aantrekkelijke kernwaarden en hoe kan je die best profileren naar je klanten toe?
- Hoe maak je daarmee een bedrijfscharter voor je kantoor en waarom zou je dat doen ?
- Een positieve klantenbeleving die gedragen wordt door alle medewerkers van je kantoor
- Langdurige klantenrelaties optimaliseren
- Hoe word ik een goede klantencoach?
- Tips voor en een aanzet tot succesvolle marketing en meer verkoop
- Digitalisering en invloed ervan op onze dagelijkse sales
Prorgramma
- Onthaal vanaf 18u30 (er worden broodjes voorzien)
- Start 19u00
- Einde 21u00
- Receptie tot 22u00
Opmerkingen
- Gratis boek (Geert dehouck)
Geert Dehouck
Hij is een begeesterend spreker-opleider voor sales, marketing, congressen en practicums. In zijn kenmerkende heldere stijl inspireert hij door op een gepassioneerde en enthousiaste manier zijn kennis en ervaringen te delen.
Geert Dehouck is gastdocent aan 7 Hogescholen in Vlaanderen en docent aan verschillende opleidingscentra.
Geert Dehouck is genomineerd als Insurance Personality 2010 en wordt beschouwd als een BVV, een Bekende Vlaming in Verzekeringen. FVF (de Federatie van Verzekeringsmakelaars en Financiële tussenpersonen) nomineerde in 2010 het project 'Verzekeringsmindmap Gezin' met het boek 'Goed verzekerd?!'. Het totaalconcept van D.A.S. ('Mijn bedrijf goed verzekerd?!' met de unieke verzekeringsmindmap) is bekroond met de "Gulden Regel 2012".
Congrescentrum Ter Elst
Kattenbroek 1
2650 Edegem
(Anvers)
Questions Fréquemment Posées
Si la formation donne droit à des points FSMA, ceux-ci sont toujours mentionnés dans le calendrier de formation et indiqués dans la partie supérieure droite de la page de détail d’une formation. Il n'y a pas de points mentionnés ? Dans ce cas, la formation ne donne pas droit à des points.
Demandez à votre responsable de formation si la CP341 indiquée a été sélectionnée auprès de la commission paritaire dans les paramètres du bureau sous son profil et si votre fonction est désignée comme collaborateur sur la page « Mon bureau ». Si les deux conditions sont remplies, vous devriez pouvoir vous inscrire au tarif préférentiel aux formations qui entrent en ligne de compte pour les collaborateurs CP 341. Vous voyez toujours le coût standard s’afficher ? Alors veuillez nous contacter.
Assurez-vous d'abord que votre bureau est bien enregistré et indiquez que vous êtes membre de BZB-Fedafin. Votre bureau était déjà enregistré ? Vérifiez si votre affiliation à BZB-Fedafin est correctement renseignée dans les paramètres du bureau. Attention, cette page est uniquement visible pour les responsables de formation. Vous voyez toujours le prix sans réduction ? Alors veuillez nous contacter.