Webinar Digital Broker: Uitbouwen van de vertrouwensrelatie met meer diensten

Webinar Digital Broker: Uitbouwen van de vertrouwensrelatie met meer diensten

Zo bouw je een levenslange relatie uit met meer diensten voor je klant
Gratis opleiding
Inschrijvingen afgesloten op de gekozen datum

Een vraag over deze opleiding? Contacteer ons.

De belangrijkste component van een goede klantenrelatie is de vertrouwensband, waardoor je als verzekeringsmakelaar het aanspreekpunt bent voor heel wat zaken. Tegelijk komen banken en andere spelers met een steeds ruimer aanbod. Collega verzekeringsmakelaars komen uitleggen hoe ze een one-stop-shop zijn voor hun klanten, zo hun eerste aanspreekpunt blijven en tegelijk focussen op verzekeringen en financiële diensten met duidelijke waarde voor beiden. We analyseren de trends en tonen de best practices.

Wat mag je verwachten?

  • Bespreking van de trends aan de hand van cijfers.
  • Best practices van collega verzekeringsmakelaar die zelf komen uitleggen hoe ze werken, welke diensten belangrijk zijn in de uitbouw van de one-stop-shop en welke rol die diensten spelen in hun differentiatie of concurrentie met online verzekeraars of banken.
  • Bespreking van de tools en diensten die interessant zijn om aan te bieden, en hoe je dat doet in win-win relatie met partners.
  • Uitwisseling van ervaring tijdens het webinar met de sprekers en deelnemers.
  • Tijd voor je vragen en antwoorden.

Je krijgt alle informatie en toegang tot de Digital Broker community waar je alle tools, video’s en tips vindt. Je kan meedoen aan discussies, elkaar helpen en ervaringen uitwisselen. De webinars zijn live, we lanceren polls en bieden alle mogelijkheid tot interactie met de experten en je collega’s, zodat we ervaring uitwisselen en leren van elkaar.

Belangrijke informatie

Na inschrijving op Edfin, krijg je een e-mail met registratie voor Livestorm.

  • Frederik De Wachter

    Frederik De Wachter

    Frederik De Wachter is een ondernemer die al vier decennia van dichtbij betrokken is bij de digitale (r)evolutie. Ondermeer als Innovation Manager bij Barco, als Digitale Expert bij de Digitale Versnelling van Telenet en Coach Digitale Transformatie bij Businezz Booster. Hij verzorgt regelmatig keynote lezingen over digitalisering en schrijft over de impact van de digitalisering. Frederik begeleidt bedrijven en kantoren in hun digitale transformatie.

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag waarop je geen antwoord vindt in onze veelgestelde vragen? Neem dan contact op.

Als er FSMA-punten gekoppeld zijn aan een opleiding, dan staan deze steeds vermeld in de opleidingskalender en bovenaan rechts op de detailpagina van een opleiding. Staan er geen punten? Dan zijn er geen punten gekoppeld aan de opleiding.

Vraag aan je opleidingsverantwoordelijke of het PC341 aangeduid geselecteerd is bij het paritair comité in de kantoorinstellingen van zijn profiel en of je functie aangeduid staat als medewerker op de pagina Mijn kantoor. Als beide voorwaarden voldaan zijn, zou je tegen het voordeeltarief moeten kunnen inschrijven voor opleidingen die in aanmerking komen voor medewerkers PC341. Zie je nog steeds de standaardprijs staan? Neem dan contact met ons op.

Zorg eerst en vooral dat je kantoor geregistreerd is en duid aan dat je lid bent van BZB-Fedafin. Was je kantoor al geregistreerd? Ga na of je lidmaatschap bij BZB-Fedafin correct aangeduid is in de kantoorinstellingen. Opgelet, deze pagina is enkel zichtbaar voor opleidingsverantwoordelijken. Zie je nog steeds de prijs zonder korting staan? Neem dan contact met ons op.

Toon alle vragen

Edfin is een initiatief van BZB-Fedafin

Edfin vzw - Einestraat 21, 9700 Oudenaarde - BE0672.757.653 - info@edfin.be