Webinar Digital Broker: Best practice efficiënte interne processen: zorgen voor een goed georganiseerde interne opvolging

Webinar Digital Broker: Best practice efficiënte interne processen: zorgen voor een goed georganiseerde interne opvolging

De interne customer journey: hoe wordt de klant goed ontvangen, bediend en opgevolgd door een goed georganiseerd team
Gratis opleiding

Inschrijven


Inschrijven is mogelijk tot 4 december
Een vraag over deze opleiding? Contacteer ons.

Een efficiënte digitale organisatie is een cruciaal onderdeel van je kantoor, is perfect haalbaar én een van de pijlers van de waardering van je kantoor. We bespreken daarom samen goede voorbeelden van team workflows voor een vlotte opvolging van de klantendossiers. Collega verzekeringsmakelaars komen zelf uitleggen hoe zij goed georganiseerd werken, welke tools ze daarvoor gebruiken en delen hun lessons learned. Zorg ervoor dat je organisatie vlot draait, ook als je er niet bent. We bespreken samen met de deelnemers hoe jij ook concrete stappen kan zetten.

Wat mag je verwachten?

  • Best practices van collega verzekeringsmakelaar waarvan we de workflows bespreken die je zelf kan toetsen aan je eigen kantoor.
  • We tonen schema’s en bespreken de tools en software waarmee andere verzekeringsmakelaars zich goed digitaal organiseren.  
  • Bespreking van de software oplossingen met concrete meerwaarde waarmee je geautomatiseerd met je klanten online informatie uitwisselt.
  • Uitwisseling van ervaring tijdens de webinar met de sprekers en deelnemers.
  • Tijd voor je vragen en antwoorden.
  • Een praktisch eBook over een goede digitale organisatie waarmee je direct aan de slag kan.

Je krijgt alle informatie en toegang tot de Digital Broker community waar je alle tools, video’s en tips vindt. Je kan meedoen aan discussies, elkaar helpen en ervaringen uitwisselen. De webinars zijn live, we lanceren polls en bieden alle mogelijkheid tot interactie met de experten en je collega’s, zodat we ervaring uitwisselen en leren van elkaar.

Belangrijke informatie

Na inschrijving op Edfin, krijg je een e-mail met registratie voor Livestorm.

  • Frederik De Wachter

    Frederik De Wachter

    Frederik De Wachter is een ondernemer die al vier decennia van dichtbij betrokken is bij de digitale (r)evolutie. Ondermeer als Innovation Manager bij Barco, als Digitale Expert bij de Digitale Versnelling van Telenet en Coach Digitale Transformatie bij Businezz Booster. Hij verzorgt regelmatig keynote lezingen over digitalisering en schrijft over de impact van de digitalisering. Frederik begeleidt bedrijven en kantoren in hun digitale transformatie.

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag waarop je geen antwoord vindt in onze veelgestelde vragen? Neem dan contact op.

Als er FSMA-punten gekoppeld zijn aan een opleiding, dan staan deze steeds vermeld in de opleidingskalender en bovenaan rechts op de detailpagina van een opleiding. Staan er geen punten? Dan zijn er geen punten gekoppeld aan de opleiding.

Vraag aan je opleidingsverantwoordelijke of het PC341 aangeduid geselecteerd is bij het paritair comité in de kantoorinstellingen van zijn profiel en of je functie aangeduid staat als medewerker op de pagina Mijn kantoor. Als beide voorwaarden voldaan zijn, zou je tegen het voordeeltarief moeten kunnen inschrijven voor opleidingen die in aanmerking komen voor medewerkers PC341. Zie je nog steeds de standaardprijs staan? Neem dan contact met ons op.

Zorg eerst en vooral dat je kantoor geregistreerd is en duid aan dat je lid bent van BZB-Fedafin. Was je kantoor al geregistreerd? Ga na of je lidmaatschap bij BZB-Fedafin correct aangeduid is in de kantoorinstellingen. Opgelet, deze pagina is enkel zichtbaar voor opleidingsverantwoordelijken. Zie je nog steeds de prijs zonder korting staan? Neem dan contact met ons op.

Toon alle vragen

Edfin is een initiatief van BZB-Fedafin

Edfin vzw - Einestraat 21, 9700 Oudenaarde - BE0672.757.653 - info@edfin.be