De basis van social media voor bankkantoren

De basis van social media voor bankkantoren

Sociale media zijn niet meer weg te denken in de communicatiestrategie tussenpersonen. Zorg dat je mee bent!
€ 181,50 incl. btw

Lid van BZB-Fedafin: € 90,75

Medewerker PC 341: € 0,00

Inschrijven is mogelijk tot 7 juni
Een vraag over deze opleiding? Contacteer ons.

Sociale media zijn niet meer weg te denken in de communicatiestrategie van tussenpersonen. Nochtans is het niet eenvoudig om deze op een zinvolle manier in te zetten. Elk kanaal heeft specifieke kenmerken, troeven en valkuilen. Je aanwezigheid op de social media vergt ook aandacht voor juistheid en de actuele waarde van de info. Er is een voortdurende update nodig. 

Doelstelling

Je krijgt een rugzak met tips mee om sociale media op een waardevolle manier te integreren in de communicatie van je kantoor

Doelgroep

  • Alle financiële tussenpersonen (bank, verzekeringen en kredieten) en hun medewerkers
  • Gratis voor medewerkers PC 341
  • Basiskennis

Lesinhoud

  • De mogelijkheden van Facebook, LinkedIn en Twitter
  • De troeven en de valkuilen van de verschillende media
  • Welke sociale media gebruik ik het best en waarom?
  • Hoe maximaliseer ik het bereik van mijn berichten?
  • Kies ik voor betalende of niet-betalende posts?
  • Wat als ik negatieve reacties krijg op mijn sociale media?

Opmerkingen

  • Er is een lunch voorzien
  • Je dient je eigen laptop mee te brengen
  • Davy Verbeeck

    Davy Verbeeck

    Davy Verbeeck is zaakvoerder van het communicatiebureau Mindsetting, gespecialiseerd in de bank- en verzekeringssector. In het verleden stond Davy nog aan het hoofd van de redactieploeg van De Verzekeringswereld.

Hotel Van der Valk Beveren

Gentseweg 280
9120 Beveren-Waas (Oost-Vlaanderen)

Edfin is een initiatief van BZB-Fedafin

Edfin vzw - Einestraat 21, 9700 Oudenaarde - BE0672.757.653 - info@edfin.be