Good place to work in een lokaal bank- en verzekeringskantoor

Good place to work in een lokaal bank- en verzekeringskantoor

Verwerf inzicht in de motivatie en energievreters van je medewerkers en ga ermee aan de slag om tot een good place to work te komen.
€ 256,22 TVAC

30% de réduction possible grâce au Portefeuille PME

Inscriptions clôturées à la date sélectionnée

Une question sur cette formation ? Contactez-nous.

Voor de ondersteuning van het welzijn van je medewerkers op de werkvloer brengt Consensio op unieke wijze twee dimensies samen. In de eerste plaats creëren we duidelijk zicht op de huidige beleving van je medewerkers. Tegelijk is meten ook duidelijk maken welke punten actie vereisen. In een organisatie die streeft naar een goede werkplek wordt zowel gewezen op de te koesteren activiteiten als de dringend op te nemen actiepunten. 

Doelstelling

Met onze aanpak zet je meteen 2 stappen vooruit: je krijgt zicht op de acties die nodig zijn om het welzijn en de tevredenheid van je medewerkers op peil te houden, als op de nodige acties om deze te verhogen. Tijdens de opleiding krijg je een introductie in de methodiek en handvaten om een good place to work aan te pakken. Je maakt ook kennis met onze tool en ziet hoe deze je inzicht geeft in de beleving van je medewerkers in jouw kantoor.

Doelgroep

Zaakvoerders en leidinggevenden die een good place to work op een continue wijze willen monitoren én hierin voeding vinden om hun eigen organisatie continue te kunnen bijsturen.

Lesinhoud

  • Introductie in de vijf dimensies van de werkervaring en -betrokkenheid
  • Inzicht verwerven in de methodiek van de prioriteitenmatrix en praktische toepassing hiervan
  • Bespreking van casussen, die de opgedane inzichten versterken

Kmo-portefeuille

Deze opleiding kan betaald worden met de kmo-portefeuille. Hierdoor bespaar je 40% korting op de kostprijs. Klik hier voor meer info over het betalen met de kmo-portefeuilleOpgelet: bij het indienen van je aanvraag, moet je Opleiding aanduiden (erkenningsnummer DV.O105518).

 

  • Charlotte Schoofs

    Charlotte Schoofs

    Charlotte Schoofs
    Business Development Consultant
    Charlotte Schoofs studeerde sociologie en antropologie in Gent en Leuven, volgde general management aan Vlerick Business School en specialiseerde zich daar in Human Resources. Ze adviseerde diverse klanten van Ernst & Young bij het uitbouwen van businessprocessen. Bij Consensio begeleidt ze managementteams en leidinggevenden bij hun uitvoerende taken in transformatietrajecten. Ze vertaalt de strategische ambities in operationele businessprocessen en ontwikkelt tools om de continuering te kunnen garanderen. Tevens ontwikkelt ze hapklare en stimulerende salaris- en beloningskaders voor kmo’s. Bij familiale overdracht maakt zij de ambities van de jongere generatie kenbaar. Bij Consensiobegeleidde ze Plastiek Van Wauwe, Plus++, diverse verzekeringsmakelaars, tende, Triodos Bank, Van Eccelpoel, Dox, Sociale Economie Ateljee, etc.
    Charlotte is co-auteur van het boek: Good business in Bank en Verzekeringen (LannooCampus, 2018).

CONSENSIO

Eikenstraat 90
2840 Rumst (Anvers)

Questions Fréquemment Posées

Vous avez une question à laquelle vous ne trouvez pas de réponse dans notre foire aux questions ? Alors, contactez-nous..

Si la formation donne droit à des points FSMA, ceux-ci sont toujours mentionnés dans le calendrier de formation et indiqués dans la partie supérieure droite de la page de détail d’une formation. Il n'y a pas de points mentionnés ? Dans ce cas, la formation ne donne pas droit à des points.

Demandez à votre responsable de formation si la CP341 indiquée a été sélectionnée auprès de la commission paritaire dans les paramètres du bureau sous son profil et si votre fonction est désignée comme collaborateur sur la page « Mon bureau ». Si les deux conditions sont remplies, vous devriez pouvoir vous inscrire au tarif préférentiel aux formations qui entrent en ligne de compte pour les collaborateurs CP 341. Vous voyez toujours le coût standard s’afficher ? Alors veuillez nous contacter.

Assurez-vous d'abord que votre bureau est bien enregistré et indiquez que vous êtes membre de BZB-Fedafin. Votre bureau était déjà enregistré ? Vérifiez si votre affiliation à BZB-Fedafin est correctement renseignée dans les paramètres du bureau. Attention, cette page est uniquement visible pour les responsables de formation. Vous voyez toujours le prix sans réduction ? Alors veuillez nous contacter.

Afficher toutes les questions

Edfin est une initiative de BZB-Fedafin

Edfin asbl - Einestraat 21, 9700 Oudenaarde - BE0672.757.653 - info@edfin.be